dijous, 28 de maig del 2015

Caminada a Sant Eloi

El passat dimarts 26 de maig de 2015 un grup de persones d'airecel vam sortir de ca n'Aleix a les 15:00 i vam anar   fins al parc de Sant Eloi.
 
Vam pujar pel camí de les serps i quan vam ser a dalt vam poder gaudir dels arbres  i de la  zona dels animals on hi havia 2 tortugues, galls, gallines, ànecs... allí el paisatge és meravellós.

La meva visió personal és que el parc de Sant Eloi és un dels llocs més bonics de Tàrrega ja que hi ha molta natura i tranquil·litat.

Vam caminar fins a la creu i allí vam descansar i parlar de les nostres vivències durant una estona.

Allí vam trobar un gos abandonat molt juganer. Ens va fer molta llàstima ja que només demanava alguna persona que li donés afecte i del Toni se'n va encarinyar molt i al principi ens seguia.

A les 16:05 aproximadament vam marxar del parc de Sant Eloi per poder ser cadascú a casa seva a les 16:30.

Jo no em vaig cansar gaire i m'ho vaig passar molt bé.