dimecres, 19 de novembre del 2014

Presentació Personal de Càndida Amorós


Hola a tots!!!
Em  dic Càndida Amorós, tinc 53 anys i visc a Vilanova de Bellpuig. Vaig nèixer a Lleida i sóc mare de dos nois de 19 i 16 anys.

Fa tres anys que vinc a l'Associació Alba, concretament al servei de Salut Mental.

He fet una mica de tot, penso que  he millorat molt, m'hi trobo mes que bé.
Hem porto molt bé amb els companys, companyes i monitores. 

A l'Associació hi he fet moltes coses, tasques de cuina, tasques de neteja, voluntariat a l'escola Alba  i actualment voluntariat amb gent gran.

Cada dilluns vaig amb una monitora a fer gimnàstica i els dijous vaig a cantar cançons, al Casal d'avis de Tàrrega, m'agraden molt les dues activitats i estar amb la Gent Gran.

A part del voluntariat, també  faig  algunes activitats que m'agraden molt: Aquagim, balls de saló,  sopes de lletres,  ping-pong, caminades i visites a associacions.

Els caps de setmana normalment estic a casa descansant, hi ajudant a la meva mare amb les tasques de casa.