dimecres, 23 de juliol del 2014

Cinefòrum "Cisne Negro"

El passat dia 21 vam veure la pel.lícula " Cisne Negro ".L' Argument és :

Cisne Negro narra l' història de Nina ( Portman ) , una ballarina d'una companyia de ballet de la ciutat de Nova York la vida de la qual,com la de tots els de la seva professió, està completament absorbida
per la dansa, Nina viu amb la seva mare, Erica ( Barbara Hershey ), una ballarina ja retirada que recolsa amb entusiasme l' ambició professional de la seva filla.
Quant el director artístic Tomas Leroy ( Vicent Cassel ) decideix substituir a la principal ballarina Beth Macintyre ( Winona Ryder) a la nova  producció de la temporada , " El lago de los cisnes".
Nina és la seva primera elecció però Leroy requereix una ballarina que pugui interpretar tan el cisne blanc com el cisne negre. Nina s'adequa perfectament al cisne blanc però no al negre.
Tot i que connectarà amb el seu costat més fosc fins al punt de poder-la destruir.

Les conclusions són:

- M'ha agradat bastant i també és molt bonica.
- M'ha costat d'entendre però el ball m'ha agradat molt.
- És molt bonica.
- M'ha impactat molt la pel·lícula.

- Drama de la protagonista.
- M'ha agradat molt.
- La obsessió que té amb el cisne negre i es fica molt al paper.
- M'ha impactat bastant la pel·lícula.
- M'ha agradat molt el paper que feia encara que l'he trobat una mica dur.



Pilar Llobera i Mariona Boldú