divendres, 30 de gener del 2015

Ocupaciò terapèutica

Els dilluns i els dijous vaig a fer el que anomenen "Ocupació terapèutica", en altres paraules vol dir que vaig a fer un voluntariat. D''aquesta manera estic ocupada fent alguna cosa que m'agrada i de pas ajudo d'alguna manera i dins de les meves possibilitats a altres persones de l'Associació Alba.

Llavors els dilluns acompanyo a un grup de gent gran a donar un tomb pel Mercat de Tàrrega. Les monitores m'expliquen que d'aquesta manera les persones grans també estan en contacte amb la comunitat. Jo el que veig és que estan contentes i van mirant el que venen a les diferents parades i si poden comprar alguna cosa encara estan més contentes. Després anem a la biblioteca a escoltar música. Tots plegats hem d'estar en silenci fet que a mi em costa molt  Finalment,  anem cap al Taller a dinar.

Els dijous anem a cantar al Casal d'Avis de Tàrrega i ens preparem per cantar per la Diada de Sant Jordi. Tots cantem com podem ara tant si o fem bé com si ho fem malament sempre ens aplaudeixen ven fort. Després anem a dinar al Taller.