dimecres, 6 de novembre del 2013

Dia Mundial de la Salut Mental.12 d'octubre de 2013




Com cada any a l'octubre és el dia mundial de la Salut Mental. Cada any es commemora aquest dia, fent una trobada lúdica en alguna ciutat o població de Catalunya.

Aquest any es va realitzar a Vilanova i la Geltrú.

Vam marxar de bon matí del Taller Alba amb un autocar on hi havia usuàris de Salut Mental de Tàrrega i de Cervera. Jo vaig trobar el viatge una mica llarg, els qui van vulguer, jo inclosa ,vam aprofitar per dormir una estoneta i descansar. Quan vam arribar a Vilanova i la Geltrú vam prendre en un bar cafès o el que vam vulguer i jo vaig anar a comprar dues postals, n'hi va haver que van comprar revistes. Després van cantar una cançó un grupet de nois i noies que ho van fer molt bé. Més tard hi va haver diferents autoritats i l'Alcaldessa de Vilanova i la Geltrú que va fer un discurs. També hi havia famosos. Va parlar l'Artur Mas que deia que les ajudes s'han retallat ja que no tenen tan pressupost i va fer la comparació dels granets d'arena fins formar una platja, hi havia gent que estava indignada amb la situació actual de les retallades. Després a l'aire lliure vam dinar amb unes taules on hi havia dinar de catèring: coca de llardons, xatonada,pa, coques vàries i beure: refresc, aigua... Després de dinar van fer un concert molt bonic de diferents cançons i seguidament es va ballar country. A la tarda quan es va acabar tots els actes i la festa on hi havia desitjos en una butxaca vam tornar cap a casa. A mi personalment em va agradar molt i m'ho vaig passar molt bé. 

On serà l'any vinent el dia de la Salut Mental? Bé, s'haurà d'esperar!!!. Sorpresa!!!














Pilar Llobera Fabregat