dimecres, 5 de març del 2014

Cinefòrum

El passat dilluns 03/03/2014 vam mirar cinefòrum "Alguien voló sobre el nido del cucó".
L'argument de  la pel·lícula va sobre: Wuando Randle P. Mc Murphy (Jack Nicholson), un estafador d'esperit lliure, ingressa a l'hospital psiquiàtric de l'estat fingint estar boig, la seva contagiosa tendència al desordre s'eleva contra la molta rutina.
Aviat s'iniciarà una amenaçant guerra. En una banda es troba Mc Murphy a l'altra, la enfermera Ratched (Louise Fletcher) un dels personatges més freds de l'història del cinema. La sort de cada pacient del pavelló està en joc.

Les valoracions que vam treure de la pel·lícula són:
  • La pel·lícula m'ha resultat dura per part del personal mèdic.
  • La pel·lícula em sembla molt bé, perquè tracta sobre la malaltia mental.
  • M'ha semblat una pel·lícula turbia.
  • Molt bona pel·lícula pel tema de la salut mental.
  • La pel·lícula m'ha agradat encara que m'ha semblat una mica dura



Text: Pilar Llobera