dimecres, 30 de gener del 2013

Poesies de la Pilar Llobera

A continuació us deixem unes poesies que ens ha passat la Pilar Llobera, perquè les publiquem, aquestes poesies formen part d'un recull que va fer la Pilar per presentar a un concurs que organtizava el Club Social Aidar d'Igualada.
Les poesies, son molt sinceres i molt boniques. Felicitats Pilar!!!!


El temps i saber viure.

Dormir més menjar dolços i entre hores
a més de què fa augmentar de pes, no soluciona res.

Les dificultats s'han d'afrontar
i  s'han de saber solucionar.

Demanar ajuda és important
per poder continuar endavant.

Saber fins on arriben les meves possibilitacions
fa que sapigui les meves limitacions.

Tant si em trobo bé o malament
el temps va corrent.

Viure el present
jo mateixa essent

Viure intensament
cada moment
per anar com a persona creixent.



La meva manera de pensar

No perdre la fe i l'esperança
en el moment actual de mancança

Si es valora les petites coses
les grans tampoc queden excloses
tot i que hi ha persones que no en poden gaudir
ja que no tenen menjar ni lloc on dormir

Confiar que tot anirà bé
és el que em dóna alè.


Voluntat

"Si no em moc
i no m'accepto tal com sóc
i si me'n fa una madeixa
tancant-me en mi mateixa"

Això és el que descobrí
i vaig veure que no era el millor camí
ja que em feren reflexionar
que per avançar
m'hi he d'esforçar

Per intentar no es perd res en el procés
i s'hi pot aconseguir molt més.

He de ser valenta
i tenir empemta

Pel que jo m'hagi proposat
en un futur proper esdevingui realitat.