dimarts, 11 de desembre del 2007

Taller de Ping Pong

El passat mes d'octubre els del club social Airecel vam començar un taller de Ping Pong. Al principi creia que no m'agradaria però un cop vaig jugar algunes partides vaig recordar quan i jugava de jove i em va anar agradant. Des de un principi hem sigut quatre a competir tres nois i la monitora. Jo tenia el Ping Pong bastant oblidat perquè feia anys que no hi jugava ja no recordava de fer efectes o de tirar fort però a mida que he anat jugant m'he ne recordat una mica . Juguem cada dilluns a les 5 una hora i mitja i fem partides a onze punts. Fa unes setmanes vam decidir fer un campionat i apuntar els resultats. Quan era jove m'agradava molt jugar a Ping Pong, m'agradava veure que millorava el joc junt amb els meus amics. Ara aquest retrobament amb el Ping Pong m'ha fet recordar vells temps.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Tot el que diu el Salvadó és cert.El problema és que des que vàrem crear un cartell per tal d'anotar els resultats mai no em coïncidit els quatre contrinca.
A més, sembla fet expressament , com si el destí jugués també a ping pong amb nosaltres i estigués esperant el nou any amb l'adquisició d'una nova taula. Per tant: any nou, taula nova , i esperem que campionat nou, doncs el cartell de resultats ja fa massa temps que espera tristament i penosa soledat penjat d'una de les parets de la nostra seu social. Aguanta que venim !!!

edelweiss ha dit...

Tens rao Quim, espero que d'aqui poc tinguem taula.
Gracies pel teu comentari.