dimecres, 15 d’octubre del 2014

Hola , bones!!!

Em dic Pilar Llobera, tinc 33 anys, m'agrada pintar, dibuixar, fer deures, ballar, cantar a l'Orfeó Nova Tàrrega i a la capella de música, ballar, caminar i  fer les tasques de la llar.


 M'agrada molt anar al Palau dels Marquesos de la Floresta, als serveis de salut mental  de l'Associació Alba on aprenc moltes coses als tallers que faig.


A mi a Tàrrega m'agrada:
1.  anar a la biblioteca a llegir escoltar música i mirar pel·lícules.
2.  a missa els diumenges perquè  m'ajuda molt, ja que tinc molta fe en Déu.
3. m'apassiona anar a mirar botigues i aparadors per agafar idees...

.

Fins als 25 anys vaig viure a Térmens. Al morir-se la meva mare al 27 de desembre de 2005 vam decidir de què vingués a viure a ca n'Aleix a Tàrrega on m'hi trobo molt bé, és molt acollidor i familiar però encara m'enyoro una mica del meu poble.


A Térmens hi ha : canal , riu , el camí de la salut, un mirador al Centre cultural Sant Joan, un poliesportiu molt maco...Térmens és un poble de 1450 a 1500 habitants.




Sóc molt familiar. El meu pare té 79 anys. Fa hort i planta unes albergínies, tomàquets, mongetes tendres... per llepar-se'n els dits!!!!!.


Alguns dissabtes vaig al cine i a comprar amb la meva tieta a Lleida.

.

M'agrada molt ajudar a les persones amb el que puc i sóc molt sensible. He de tornar-me més valenta i  més decidida.






Pilar Llobera Fabregat