divendres, 24 de juliol del 2015

Reflexió sobre el grup de l'associació

Hola a tots, sóc la Rosa, tinc 18 anys, ja fa un temps que estic a l'associació.

M'agradaria dir-vos com ha estat aquest temps amb els companys,  amb les activitats, amb les monitores...amb tota la gent que he conegut.

Ha anat bastant bé, m'hi sento prou a gust, i per això, m'agradaria comentar, que amb alguns companys ha anat millor que altres, però en general, tots tenim les nostres coses bones, les nostres coses no tant bones, i les nostres coses mes aviat dolentes, però el més important es que estiguem tots junts, per acceptar-nos a nosaltres mateixos, per que ens puguin acceptar els altres.
Per aquesta raó, m'agrada dir que per molt jove que sigui o per molt persona gran que sigui, una persona, el nivell de maduresa, no té res a veure, per que una persona pot ser molt petita però amb un cor que no li cap al pit, i una persona pot ser molt gran amb un cor de pedra, però, mireu, si us dic, la veritat, feia un temps, em considerava una noia, molt però que molt "rareta", perquè a l'escola no estava gaire bé, però ara a l'associació, estic fantàsticament,


Gràcies companys i companyes, per accepta'm tal i com soc, i per ser així amb mi, i ser únics, podeu sentir-vos petits però no sabeu lo gran que es el vostre cor, gràcies, de veritat !!


www.medya-audiovisual.com