dimecres, 12 de març del 2014

Cinefòrum

Dilluns passat a l`activitat de cinefòrum vam veure la pel·lícula ¿y tú quién eres?

Els Rivera se'n van de vacances deixant a Madrid a la seva filla Anna, que està preparant oposicions, i a l'avi Ricard, que desideixen portar-lo a una residència. Allà en Ricard es fa amic de Andrès, el seu company d'habitació.
Junts passaran llargs episodis de la seva juventut.
A mesura que passa  l'estiu el mal de l'Alzheimer fa mes mal a Ricard.

Les conclusions que vam treure de la pel·lícula, són les següents:
  • Es veu la enfermetat de l`alzehimer.
  • el que m'ha agradat més és l'interès de l'Anna per estar amb el seu avi.
  • M'ha agradat molt la relació de la neta amb el seu avi.
  • M'ha impactat la relació tan carinyosa entre l'avi i l 'Anna.
  • Crec que la pel·lícula tracta prou bé el tema de l`alzehimer.
  • La pel·lícula m'ha fet veure que ens fem vells.
  • A mi m'ha impactat quan es perd en Ricard.

A continuació ús deixem el trailer per a que us feu una idea de la pel·lícula. A nosaltres ens va agradar molt.

 
 
Text: Agustí Vilapensi
Video: Youtube