dilluns, 16 de març del 2015

La música que m'agrada

Cada dia escolto música. Escolto molts tipus de música. Sobretot m'agrada escoltar música perquè m'anima, em relaxa, em fa sentir diferent del que estaria si no n'escoltés. 

No tinc preferències en l'idioma que estan fetes les cançons. Tot i que a vegades m'agrada entendre la lletra, molt sovint, no acostumo a fer massa cas del significat de la lletra. Acostumo a escoltar més sentir el ritme de la cançó. M'agraden molts estils, però no m'agrada gaire el hip-hop. Prefereixo més el pop, el rock, el metal i fins i tot alguna música clàssica i cants gregorians.  

Com a instruments, m'agraden tots, però especialment el piano i la flauta. Sobretot el piano. M'agraden les melodies dramàtiques tocades a piano.

També tinc preferència a segons quines bandes sonores de pel·lícules. Aquí us en deixo una que m'agrada molt.