dimecres, 25 de juliol del 2012

Participem al Concurs de Fotografia "Enfoca la Salut Mental"

La Pilar Llobera i el Manolo Ruiz, dos socis del club social han participat recentment en un concurs de fotografía, organitzat per AGIFES.
Esperem que hi hagi molta sort i que poguem anar a St. Sebastian a recollir el premi i menjar força pinchos!!!!

Aqui deixem un petit escrit del que ha significat per a ells participar d'aquest concurs:

Text de la Pilar Llobera:
"Hola, sóc la Pilar Llobera Fabregat i per mi participar en el concurs de fotografia ha resultat una experiència molt positiva i enriquidora per a mi. He hagut de pensar en fotografies que trenquessin l'estigma i això no ha estat fàcil per a mi però al final me n'he sortit prou bé.
Jo penso que l'important és participar i concursar però em faria molta il·lusió que resultessin les meves fotografies elegides i guanyés perquè podria anar amb el meu pare a Sant Sebastià.
També hi ha participat el Manuel Ruiz. Que tinguem molta sort i animo que al pròxim concurs de fotografia hi participi més gent ja que jo m'ho he passat molt bé participant a aquest concurs"

Text del Manolo Ruiz:
" Hola, soy Manuel y me ha gustado mucho participar en el concurso de fotografía, pues hemos participado yo Manuel Ruiz y la Pilar Llobera pues como decía pues me ha gustado mucho participar en dicho concurso, yo por lo menos me lo he pasado muy bien tirando y escogiendo las fotos que participaran, también pienso que deberian haberse apuntado más gente al concurso y bueno a partir de ahora esperar a ver si hay suerte, yo es la primera vez que participo en un concurso de fotografía y ojalá salga ganador me llevaría una gran alegría, a parte de esto tengo que decir también que participo en otras cosas que veo en las revistas o propaganda a parte que también participo en los juegos de azar y soy de los que piensan que la cuestión es participar, en una cosa o en otra, y finalmente animo a toda la gente a que participe en lo que sea y animo.
(Y este cuento se acabo chim, pom )