dimecres, 29 de gener del 2014

Nova activitat de cinefòrum

Darrerament hem fet alguns canvis a l'horari.
A partir del passat dilluns 27 de gener vam iniciar una activitat de cinèforum.
Aquesta activitat té l'objectiu de tractar diferents temes, a partir del visionat de pel·lícules i documentals.
També es fan debats o qüestionaris individuals per tal de tractar i aprofundir en el contingut de la pel·lícula.
El taller es realitza de 9'30 fins les 13'00 al Palau  dels Marquesos de la Floresta.
Aquest dilluns vam veure la pel·lícula "Los chicos del coro" i en vam treure les següents conclusions:

  • M'ha semblat una peli molt bonica i amb un missatge molt clar : corretgir sense violència.
  • M'ha agradat molt aquesta pel·lícula. Ja que mitjançant la música han canviat l'actitud dels nens.
  • Molt bé perquè la pel·lícula ensenyant a uns nois rebels a cantar amb un coro.
  • M'ha agradat la mera d'ensenyar als nens i a cantar.
  • M'ha agradat molt com canten els nens del coro.
  • M'ha agradat molt perquè ha utilitzat la música com a forma de disciplina.
  • M'ha agradat i espero mirar d'altres pel·lícules igual d'interessants.