dijous, 7 de gener del 2016

Reis 2016

Aquest diumenge de Reis la nostra família vam celebrar la festivitat de Reis a casa l'oncle Joan Pere , amb cosí, la Cati que són els meus cosins i la meva nebodeta Selene que ara té 6 mesos i és la seva filla , és molt espavilada. L'oncle i la Carme li van regalar un conjunt, un pijama, i jo li vaig regalar una bola de plàstic de " My precious baby" , li vaig regalar de la botiga Jar Toys i fa melodies de 16 melodies diferents i llums de colors. Li va fer molta il·lusió ja que era nou per ella ja era just pels 6 mesos .

Vam menjar per dinar vermut : olives, etcètera..., de segon pollastre a l'ast amb patates a quadros i de postres macedònia.

Ens vam fer moltes fotografies i va ser uns Reis inoblidables.

Enguany els Reis m'han portat moltes coses: roba , colònia, guants.

I per enguany només demano salut per tots els qui estimo, pau , amor i justícia i lo que ses Majestats Reis d'Orient.

Enguany els Reis , al dia 6 de gener de 2016,quan van passar per Ca n'Aleix em van deixar una llum que  es posa piles i fa colors diferents.

Amb el Xavier vam anar a veure la cavalcada que era preciosa i em vaig emocionar.

Refrany:

" Plorant i rient es fa la gent"