dimecres, 27 d’abril del 2011

Sortida de dos dies a Barcelona

El passat 18 i 19 d' Abril i aprofitant les vacances de Setmana  Santa, Airecel va fer la Primera Sortida de dos dies contcretament a Barcelona.
Van participar de la sortida el Ricard, L' Anton , la Pilar i el Miquel Angel i les monitores la Yolanda i la Pilar.

El dilluns al mati, un cop deixades les bosses a l'Alberg, ens vam dirigir cap a les Rambles per tal d' anar a fer la visita al Museu de Cera, ens va agradar força , sobretot  als que no hi haviem anat mai . La gent que ja ho havia vist va comentar que no havia canviat des de feia temps .
La veritat es que les figures de cera estaben força antiquades,però estaba ben aconseguit.

A la tarda i després d'emplenar la panxa vam anar al nou Centre Comercial  las Arenas,que abans era una plaça de toros!!!  les vistes són espectaculars!!!
Un cop vam repassar totes les botigues del centre comercial ens vam diriguir cap al MNAC per gaudir de les
vistes de la ciutat,mentre vam escoltar un noi que tocava d'allò més bé la guitarra. I com que encara no estavem cansats, després d'un gelat ens vam dirigir cap al Maremagnum i L' Imax per anar a veure una peli en 3D vam sopar al maremagnum i deprés ja vam  anar cap a l' alberg que estabem ben cansats.
I quina nit ens esperava!!! quin xivarri que feeen la resta de grups!!! vam riure una estoneta .

El dimarts ens vam aixecar d'hora i vam anar a passejar al Parc Güell,  feia un dia molt agradable i vam caminar força, gaudint de tots els racons que ofereix el  Parc. Vam fer tota la volta i ens ram  encantar mirant gent que tocaren la guitarra , titelles, i una llarga llista d' Artistes .
Quan vam acabar la visita vam tornar a peu cap a l`Alberg, teniem uns 15 minuts a peu vam agafar les bosses
i vam buscar un lloc per dinar, una pizzeria!!! i mentres menjarem cuina Italiana vam estar parlant del que fariem a la tarda.

Vam decidir Caixaforum, tot i que l`edifici  es molt xulo, les exposicions no ens van agradar gaire després ja vam marxar cap a  l`estació del nord  per agafar l` Autobus.
On més d`un vam fer alguna que altra dormida durant el viatge!!!
Dos dies ben aprofitats!!ens ho vam passar molt bé!!!!

Aquí us deixem les fotos de la sortida.

Artista al Parc Güell
Les Monitores
Em Miquel Àngel a la Font de Canaletes
Façana del museu de Cera
Figures del Museu, a veure si sabeu qui son?